اغاز بکار دبیرخانه کنگره شعر و ادب تالش بزرگ








پره سر تــــــالـــــــــــــــــــــــــــــش ایران

تبریک به جامعه هنر دوست تالش بزرگ و دست مریزاد به بزرگان خستگی ناپذیر و دلسوز تالش عزیز ( بنده به نوبه خودم این اقدامات بسیار ارزشمند رو قابل تقدیر و تشکر میدونم و اعتقاد دارم اینگونه حرکتها طی دوره های نماینده های قبل انجام نمیشد و حتی سنگ اندازیهایی هم میشد چه بسا بعضی از این بزرگواران بجای این اقدامات بزرگ ! در جاهای نامعلومی بسر میبردند!.هرچند از لحاظ اقتصادی و اجتماعی مطمعنا انتقادات بیشماری هستش اما از لحاظ فرهنگی اینگونه حمایتها قابل ستایش و برای ماندگاری فرهنگ تالش عزیزمان واجب و تاثیر گذار.درود بر غیرت بزرگان واقعی!)
************آغاز کار دبیرخانه کنگره شعر و ادب تالش******************
" همایش شعر و ادب تالش " عنوان پروژه ای فرهنگی ست که مقدمات برگزاری آن در هفته پژوهش امسال فراهم می شود " این همایش را موسسه فرهنگی و هنری تالش شناسی با همکاری شرکت چوکا برگزار می نماید . نخستین جلسه دبیرخانه همایش مذکور عصر روز یکشنبه 16 شهریور با حضور هیئت مدیره موسسه تالش شناسی و اعضای کمیته داوری همایش تشکیل گردید ودر این جلسه موضوعاتی چون نحوه بررسی و ارایه آثار رسیده به دبیرخانه ، تشکیل کارگروه های اجرایی و جذب اسپانسر مورد گفتگو قرار گرفت ودر هر مورد تصمیماتی اتخاذ گردید . 
موسسه تالش شناسی که در طول حدود 9 سال سابقه تاسیس ، اجرای پروژه های گوناگون فرهنگی در کارنامه خود دارد و چند ماه قبل نیز همایش بزرگداشت پیشکسوتان موسیقی تالش را با موفقیت برگزار کرد ، اکنون با هدف تلاش در راستای توسعه فرهنگی گیلان و بررسی جایگاه شعرو ادب تالش در مقایسه با گستره شعر و ادب ایران ، عموم ادبا و شاعران را برای غنابخشیدن به همایش مذکور دعوت کرده است .
-----------
عکس از خانم لیلا خالقی



نظرات شما عزیزان:

اسالم.محمدی
ساعت14:23---6 مهر 1393
درود بر بزرگان

dave
ساعت20:29---26 شهريور 1393
درود
فعالیت بسیار مفیدی در حال شکل گیری است،با امید به اینکه دامنه این فعالیت فرهنگی روز به روزگسترده تر شود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1389برچسب:کنگره شعر و ادب تالش,اساتید تالش,بزرگان فرهنگی تالش,دلسوزان فرهنگ تالش,,ساعت 1:17 توسط سید صلاح الدین شرفی| |